There is one of me but 1000 of you ?

om de kunde va så väl va ?
men det är så typiskt mig !
Satt å prata med nadia innan hon la sig nyss,
Vi prata om han, den anonyma pojken i min blogg.
Satt och sa typ att det skulle kännas bra att veta hur och vad han tycker innan ag kärar ner mig totaly too mutch.
Samtidigt som jag sa de kom jag nog på mig själv!
Funderat över om det är så att jag kanske redan gjort de eller?
Äsh jag vet inte. men va faan jag har ingen lust med att de ska bli som det blev förra gången med
puckot J, dom som känner mig fattar antagligen vem jag menar.! men det skiter jag i inatt.
Inatt är de enb ärlig blogg natt.. haha jag kan om jag vill.

Föll för han fast han sa att jag inte skulle, men man kan ju liksom inte hjälpa.
Och jag gjorde verkligen allt för att han inte skulle fatta det, för då visste jag att han inte skulle vilja
ses mer. Alltså igentligen är jag ju bara dum i huvdet som fortsatte träffa han . men man gör mycket dumt.
Hela historien slutade ju med att han fick för sig att jag va kär i han, vilket jag va men jag sa att jag inte va.
Sen efter det sågs vi inte mer. Å dum som jag är så blev jag super ledsen. Skit på han . J är den mest speciella personen på de mest dåliga sättet jag vet alltså. Vet att han träffar en annan tjej nu ibland, vet även att dom ord han slösar mest på henne är, du är kär i mig jag vet det jag märker det.. Exakt samma fraser som han sa till mig.. haha.
Kan man bli mer självgod eller?  tror faan inte de i alla fall. men men han är glömd nu sen ett tag tillbaks och det är så skönt. Det hela han nog inte gå så lång så det gick över ganska fort...

dit jag ville komma med de hela var i alla fall, att jag är så rädd för att jag ska va blind och korkad  nu igen,
typ att jag tror på allt han säger, att jag inbillar mig att det finns ett intresse tillbka så finns det inte de ?
Becouse this time it´s fore real. Det är så det känns i alla fall. Pirr i magen. Vill träffa han jämt. Får inte ur han ur huvudet.
haha fatta att jag sitter här och skriver om de. Trode jag inte om mig själv. Men men se vad klockan kan göra med en.
Dum och galen..yeah yeah. Nog om detta.. Be till Gud att varken J eller Anonym läser min blogg i alla fall. vore bra pinsamt.. haha..
Byebye

Kommentarer
Postat av: j

pinsamm!!!!!

2008-06-23 @ 15:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0