Svar till puckot Jimmy

Joo då att du älskar min blogg det visste jag redan. Och varför i helvete är du så jävla dryg eller? Om du inte kan läsa Jimmy så handlar inte inlägget om dig, utan om någon annan, någon som du aldrig kommer kunna mäta dig med. vad du än säger eller tror! För i mina ögon är det så.  Och det är så jävla skönt att jag äntligen kan se vilket jävla skithuvud du är. du bevisar det bara mer och mer. En 14-åring fast i en 28-årings kropp (om ens de) Finner tröst snart? efter vadå? Dig då eller? haha ja det va ju svårt att komma över dig. Du är så självgod alltså. Och om du hade läst igenom inlägget lite bättre så hade ju även du sett att du finns inte i mina tankar över huvud taget längre..
Du är ju så lam att det finns inte. Väx upp...




så lamt att du inte e inne på msn?
måste sitta och skriva i bloggen!
Tönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ditt dumma helvete!!! du skriver ju om mig fast ditt inlägg kanske inte handlar om mig!!! o snälla du ja har aldrig varit ute efter o mäta mig med adam!!! o att ja e som 14 älskar ja!!!! men om du skulle kunna lägga ner om att skriva om mig så kanske de blir mer tydligt att du inte bryr dig! för just nu verkar du bara bitter att ja inte ville nått med dig!!! peace love jimmy! (alltid ett fan av din JÄTTE intressanta blogg)

2008-06-24 @ 10:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0