Staden nästa

a snart ska jag in till staden och möta upp Nadia..
Hon har ju vart och jobbat. Sj har jag vart och fikat med mamma.
Det va gott med lite fika frukost :)
efter det har jag bara suttit här och glott..
men men det kan vara trevligt der med ibalnd.. :)
i alla fall om man vet vad det är jag tittar på när jag är ute och surfar. haha..
nee nu e jag allt lite stressat, allt går ju lite segare nu med bara ett öga att se på.

Det va nämligen så att jag min smarta jävel satte en nål  i ögat i morse.. å den satte sig verkligen,
så  nu har jag skit int och ser inte ett piss, men men så kan det gå när inte haspen är på.. haha..
Talk to you later.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0