Snodd as usual ;)

STEG 1:

Namn:
Caroline Danielsson

Födelsedatum: 88-08-22

Födelseplats: Lidköping

Bor: Mest hos Nadia faktiskt :) annars e de i Tun.

Ögonfärg: Blå,grön,grå. olika varje dag typ

Hårfärg: Brunt

Längd: 178cm

Skostorlek: 39

Höger eller vänsterhänt: Höger

Stjärntecken: Lejon

Kär: Kanske lite


STEG 2:

Skor som du bar idag:
Vita ballerina

Dina svagheter:  You name it

Rädsla: Spindlar

Målsättning:  Bli rik som faan.



STEG 3:

Första tanke när du vaknar:
Är nadia vaken?

När du somnar: Har nadia somnat?


STEG 4:

Pepsi eller Coca cola:
Coca cola

McDonalds eller Burger King: McDonalds

Adidas eller Nike: Dum fråga, Adidas in my heart :)

Lipton Icetea eller Nestea: Hata te

Choklad eller Vanilj: Choklad så klart


STEG 5:

Svär du:
Japp

Sjunger du: Mm för ofta på fyllan

Duschar du varje dag: ne det gör jag väll  inte

Gillar du skolan: Nej det gör jag absolute inte, bara min klass.

Tror du på dig själv: Klart jag gör

Kommer du överens med dina föräldrar: Ja det gör jag



STEG 6:

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

Druckit alkohol:
Ja

Snusat: Nej

Shoppat: inte för mycket

Ätit en hel ask russin: Nej

Ätit sushi: det är äckligt

Stått på scen: Nej

Skejtat: Nej

Bakat: Ja


STEG 7:

HAR DU NÅGONSIN:

Däckat eller varit jättefull:
Ja

Blivit kallad hora: Ja



STEG 8:

I FRAMTIDEN:

Vill du leva tillsammans med den som du är tillsammans med: 
Klart jag vill leva med Nadia tills jag dör

Namn på barn om du får en flicka: Hm vet inte

Namn på barn om du får en pojke: Jag tycker att Maximillian är sött (kevin, johannes)


STEG 9:

Antal cd-skivor du äger:
Mina hemmagjorda

Antal piercing's, vart? 1 i naveln

Antal tatueringar, vart?: 1 i svanken

Antal gånger du varit med i tidningen: 3-4 ggr typ




Kommentarer
Postat av: Frost

sv: Haha, är min blogg bra, det var någe nytt ;)

Hoppas du fick en trevlig midsommar!

2008-06-22 @ 15:46:25
URL: http://efi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0