Så kan de va

japp jag och nadia ska gå ut och gå en sväng nu!
Kika om de e nått folk ute, men det är det väll inte.
Så e jag lite arg med., hm på Anonym. Han e knepig idag..
It sucks. skit huvud.

Så nu ska jag Nadia och Therese sätta oss
och lyxknarka. Det får bli kokain idag.. Amber får bara om hon vaknar!
Vi har laddad upp med en baby-lina ifall om att liksom !
Vi ska dränka våran hund han har ändå inte vart ute på över 1 vecka.
Och katterna lägger vi i micron får dom ingen mat kan dom i alla fall bli det .

Ne det är synd om oss. Tess bölar, nadia har svett i ögonbrynen...
Men jag ja känner inga känslor längre.. knarket har tagit över nu!
Det är sköööönt. Nee vet ni vad nu ska vi väcka amber för baby-linan va ju faktiskt till henne
och tess har redan börjat lukta åt den linan. Bäst å ge barnet.

Ne skämt å sido
nu får det va bra. Hungern kommer krypandes och tarmarna mår inget bra..
Måste hämta nadia nu hon har lagt sig i ugnen... Ha de bäst
Byebye







(skojj)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du e såå sjuk sis ;) hehe

2008-06-15 @ 12:02:34
URL: http://underbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0