Så gick de :)

jag vet att det va 1000år sen jag skrev..
men va faan student veckan gör mig til en mycket upptagen kvinna. haha.
På ölbrännbollen i alla fall då, kom dit med noll förväntningar..Trode typ vi skulle få
spela 4 matcher å sen åka ut. Men icke sa  nicke.. Visst faan kom vi 2:a. så jävla
bra va vi... har kort från det men de kommer upp i morgon när jag kommer hem.
Efter det gick jag hem till Binis å gjorde i ordning mig å sen bärde det av till Delicious.
Där va det ganska trevligt faktiskt.. Satt å tjöta och blega på folk . Tog en liten sväng om inne
på dansgolvet.. haha.. vi e bäst!

Efter det så skulle jag vandra hemåt Tess tänkte jag.. Tog mig 2 och en halv timma att gå från shell till margretelund..hade iofs ett stop på vägen men inte faan va det ett tvåtimars stopp. haha.. japp så det kan bli ibland.. Aja. håll i er för nu kommmer det mer inlägg.. alla på em gång... Hade bäst!
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0