Räknas ett fel ?

nu e jag hemma hos Nadia.. Hon är i duschen nu..
Då e det bäst att passa på att sätt sig här .. haha..ne då!
Fick sms i morse.. Inget spec men det va skönt...
Det verkar som om att det bara va en dålog dag han hade..
Och gud så jag hetsade upp mig över det. Trode typ att allt va sten-kört.
haha man e lite halvt patetisk ibland alltså.. menmen som jah sagt.
Det börjar kännas nu.. mer å mer... Inte så säker på att jag vill. men men
vad ska jag göra åt saken... Han e ju så söt.

Konstigt hur man kan ändra uppfattning om folk eller..
Jag har vetat vem han har vart så länge, men aldrig kunnat se
han på ett sånnt sätt.. Ännu en anledning till att inte ha förutfattade meningar om folk..
men det e fan lättare sagt än gjort... Jeje. Nu ska jag hoppa in i duschen.


Håller tummarna för att du stannar i stan.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0