Morgon morgon

vaknade av att nadia kom in och väkte mig.
hon är ju för söt.. hon hade gått upp och gjort i ordning frukost
till oss medans jag fortfarande låg och snarka,.. så det var bara att gå upp och sätta
sig vid frukost bordet och äta.. och skit gott var det med. Sitter här nu med kaffet i handen
och tänkte svara på ännu en komentar av Jimmy, och varför jag slösar min tid på han är
bara för att dels är han ju så jävla trög så han behöver det få förklarat 10000ggr och
sen tycker jag faktiskt att hela situationen är ganska kul..

Idag ska jag hem, Tar bussen kvart över2. då ska jag hem å bara vara..
Ska fixa lite hemma. Gå igenom sakerna på vinden. Söka nytt jobb inför
hösten m.m.

Spendera lite tid med mamma och min lillasyster, jag har blivit rätt kass på de det sista..
men men nu blir det ändring på det hoppas jag.. Ser inte fram emot att börja jobba på
Torsdag men de e ju pengar det jobbet med. Aja ne nu ska jag svara..
Men vi hörs väll sen I guess. =)
Byeye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0