Min puckade vän :)

haha jag säger då det, fan vad korkad hon är alltså :)
det var nämligen så att det var världens åska här förut.
så kom jag och nadia in på att man sätter sig i bilen när det åskar.
Då sa jag typ att a det är ju bra att däcen nått blablabla,
då tittar hon på mig å börjar skratta å säger haha vadå däcken.
Va fan har dom med saken att göra lr?

Å faan vad jag skratta eller.. haha ..
sen när jag sa till henne att det e ju  liksom på grund
av att gummit inte leder någon ström man ska sätta sig i bilen så fatta hon..

Alltså det låter kankse inte lika skojj som de a men hon ska liksom föreställa
den smarta i min umgängeskrets. haha... så jävla puckad...
but i love her anyway =)
Bybeye

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är såå smart NadIa ;)

2008-06-23 @ 21:43:52
URL: http://underbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0