Midsommarafton igår då !

Dagen startade med att jag vandrade hem till Nadia klockan halv 10 på morgonen. Och jag somnade inte förens 5-6tiden på morgonen så jag var bra sleten. Men men vad gör man inte för lite mys :) hehe...Hemma hos henne väntade vi på hennes familjs vän Sofia, seg som få :)

När hon kom i alla fall åkte vi ut till Nadias mamma och åt.. Det va svin gött.. Satt ute i ett "party tält"
Efter den goda maten var det kaffe och jordgubbar.. Mumms. Sen åkte vi in till stan till Nadias pappa...
Han hade ett litet part här så när vi kom så var det en del folk här...Gjorde i ordning oss och joinade deras lilla party...
Satt här och partade ett par timmar. det va nice..

Sen drog vi till jockes kompis, Patrik heter han men jag kallar han Björn för jag tycker nämligen att han är lik Björn Gustafsson :) det va la nice. efter de drog vi alla till Campingen.. det var alltså jag nadia jocke anton Björn och krille.
Men va fan när vi kom dit typ vid kvart i 1 så fick vi ju reda på att det stängde klockan 1..

Efter de drog jag och Nadia på efterfest! Hmm jaa det va trevligt.. haha.. Nadia e ju i alla fall den sötaste när klockan börjar gå in på småtimmarna :) satt där å töta ett tag, sen gick jag och Nadia och la oss och vänta.. hahaha..
Vi vänta båda två.. (förgäves) haha. Aja trevligt hade jag på midsommarafton i alla fall. men när man stannar hemma i Lidköping så känns de inte direkt som midsommarafton utan mer som en vanlig Fredagkväll ute...


Nu sitter vi här hemma hos Nadia. Tror faktiskt att jag börjar må lite bättre nu, för efter maten fy fan vad jag måde lr. Ush. Resten av kvällen vet jag inte hur vi ska spendera. Får ta de som det kommer.
Btw min stulna tröja e heet :) mm it is..
Me like alot.
Byebye






Kommentarer
Postat av: elinor

Låter som en rolig midsommar :), själv tog jag det lungt i kattvik,

2008-06-21 @ 19:13:17
URL: http://thisiselislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0