men herregud jag kan bara inte sluta skriva om dig !?

ja jag kanske skrev om dig, men de va iofs inte för att du skulle läsa det och ta åt dig.
det enda jag skrev va att jag inte ville att det skulle bli så igen. Vad är de du ska ta åt dig av eller?
haha att folk inte har kommit över det än? fast vet du va jimmy, öven om det inte var adam tensta jag syftade
på kan du faan inte mäta dig med han heller. Fast de är nog inte så svårt att bete sig bättre än dig.
klart jag vill skriva om dig nu n är jag vet att du tycker det är så kul att läsa de. Ne men seriöst.
Anledningen till att jag fortsätter skriva är ju för at du faan aldrig fattar. Ta inte åt dig så!
Och bitter det är jag absolute inte, bara så glad så. Tyvärr inga tårar spillda över dig denna gång.

(klart att du tycker den är intresant eftersom du läser den, haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad synd att du ska känna dig lurad när ja sa hela tiden att de inte kunde bli nått!!!! men att sen tycka att ja ett svin??? märkligt??? det enda ja gjort e att inte vilja svara lr träffa dig!! ne ja tror den e bättre du glömmer mig nu!!!! mvh jimmy!!! ps älskar din blogg!! du e så smart o så ser du så snäll ut!

2008-06-24 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0