Mätt och belåten

japp har ätit pizza och glass nu!
Och jag klagar över vikten... haha..
sikket pcuko man kan vara ibland eller !
 Men snart så ska jag börja träna igen måste ju liksom ha råd med de bara!
Har haft de lagom långtråkigt idag utan min nadia! haha.. faan vi som e vana vid
att vara sambo nu för tiden.. Har ju till och med snackat om att flytta till lägenhet ihop
efter sommaren :P klarar vi av att stå ut med varandra nu gör vi det nog då med :P haha.

Nu vet jag ej vad jag ska hitta på.. Sitta här en stund å glo.. bläää..
imorgon e de ju då jobb som gäller inte för skoj, men men skönt att få lite sov morgon i alla fall
ska inte mötas upp i stan förens 9-tiden :P
aja talk too you later :P
Byebye

Kommentarer
Postat av: Sabriin

Tack d samma=)

2008-06-25 @ 22:08:57
URL: http://sabriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0