Mår man som man förtjänar?

sitter i nadias soffa med datan i knät.
har inte ens försökt sova än! Fast jag vet att jag borde.
Har en sånn super konstig känsla i magen.   :S
vet faan inte vad problemet är. Har kanske mig själv att skylla,

Faktiskt efter Torsdagens diskutioner på Stadt med bla Sanna har jag tänkt.
Ja tro det eller ej! Jag har funderat på vad hon menade med de hon sa?
Om hon ska tro på allt hon hör, ? hm det e klart att man inte ska..
Alltså jag vet inte hur många år sen de va vi slutade att umgås med varandra kankse 6-7 år sen.
Hur kan man efter så lång tid dömma en person då, enligt mig känner man inte varandra längre då.
Jag gör inte saker jag vet att jag kommer ångra sen. Så jag kan inte komma på vad felet är riktigt..

Och som emmelie sa: så fort de är ngt så ska jag va där? hm jag kan fatta vad hon/du menar på ett sätt.
Men va fan det angående ex, jag tror inte jag är det enda som bryr mig när den personen man vart tilsammans med träffar någon ny. Och när jag säger att jag inte bryr mig som ni säger att jag alltid gör.. Klart jag bryr mig men inte om allt.
Jag tycker faktiskt inte att de är skoj att ha "ovänner". det e inget jag gillar om ni tror det. Å jag förstår nu om du retade dig på det andra, men om det vet jag inte vad jag ska säga så de e lika bra jag e tyst.. Hoppas inte det blir onda blickar på stan mer i alla fall. Å angående de om att jag ska förklara för dom jag vill varför jag är som jag är. Varför jag kankse ibland ser argare och ar argare än normalt så skippar jag det tror jag.

Så då va det sagt. Inte bra att va vaken sent. Man skriver för mycket. men aa jag tycker inte jag lever ett så fel liv efter allt i alla fall. Jag är bara mig. Rapp i käften är det många som är. Hoppas inte någon nu misstolkar min mega långa text..
Byebye


Kommentarer
Postat av: Emmelie

De här som du skrev om att bry sig när sitt ex träffar ny, klart du inte är den enda, men man kan bry sig på olika sätt.

Och angående "onda blickar på stan" behöver de inte alls bli,

man kan ju faktiskt ha diskussioner utan att bli världens fiender enligt mitt tycke iaf.

Jaja, eftersom jag är rätt rapp i käften och alltid ska tycka om allt vart jag tvungen att kommentera.

Ha de gött och grattis till studenten :)

2008-06-09 @ 14:54:40
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0