LÖRDAGENS BRAVADER

japp bättre sent än aldrig.
I lördags va vi bjudna på fest i lockörn..

hm eftersom att vi va lite sena dit fick vi skynda oss som faan..

Kommer dit å känner inte en jävel typ.. Pinsamt tyckte jag då!

Men alla va jätte trevliga så de va heeel lugnt :) haha..

Alla basta men jag å Nadia vägrade, haha i alla fall nån timma till.. Sen

bärde det av in i bastun. varm som fan.. Blev tvingad in i duschen.. haha faan

va blöt man va. Helt osmikad håret låg aa jag vet inte hur.. Men fan va skoj det va.

Det va en  RIKTIGT TREVLIG fest.. haha..


Aja vi halv 3 kanske bestämde bi oss för att dra. De va efterfest vi tänkte på..

Cyklade hem till Nadia eller aa först gjorde vi en supervurpa med cykeln men haha..
Hem till henne i alla fall för att byta kläder och komma i något torrt.
Efterfesten va trevligt.Förutom den dumma kossan som va där! haha.
Jaja jag tror att vi ses igen vi me! Lyssnade på en skit bra låt som jag inte kan få ur hjärnan..
Aja detta va m in lördag.. Nadia drog vi 6 tiden på morgonen men kom å hämtatde mig vid halv 2 igen eller nått.
Byebye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0