Lördagen blev inte som jag ville

Lördagen..Jag och Nadia låg ju och drog oss hur länge som helst.. Hmm palla inte å gå upp,
haha sen när vi väl gjort de så blev det så att jag skulle titta på tv men då somnade jag och Nadia om igen..
haha fatta vilken slö dag! Sen kom Tor och hämtade oss så drog vi och käkade pizza...Efter den mådde jag inte så bra
faktiskt.. Faan vad kass jag blev, ville bara sova hela dagen!
Somnade brevid nadia i soffan här hemma hos dom igen.. haha.. Så slappt.

Sen i alla fall kom Burton och Tompa åkte med dom en sväng, hm en del folk vet verkligen hur man ska göra för att reta upp mig, faan vad arg jag va ett tag... Torra människor finns de något värre eller? Sen drog dom och då mötte vi Daniel.
Va med han å det va typ bestämt att vi skulle dra till grebbestad men aa som alla andra i hela sverige skulle han toffla och vägrade sedan köra.. Så arg va jag alltså för jag va verkligen på G alltså. Jag säger då detta att det finns faan inget värre än torrisar, fattar ingen hur kul det kan va att bara göra saker spontan eller! Åhhh vad arg ag va ..
Men men kom la in til stan vid 12 typ..

Då drog vi hem till Carl där han emil och hans tror jag lillasyster va .. Dom hade hyrt en film... Arn! hahahaha.. Som vi i alla fall satte oss och kika på.. Och social som jag är så stensomnade jag i fåtöljen... så kan de gå.

Sen ska jag och nadia nog dra till Anonym, hehe maybe we both have some buisnes to do !
haha.., Insider joke igen..hahaha. jag e ju för rolig ibland alltså !
Yeah yeah, nu ska vi fixa kaffe jag e sugen!
byebye

(nadia är söt)

(jag e inte så söt på detta kortet)

(jag ska försöka få till ett normalt kort men nja?)

(nadia min egna tös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0