Lördag + Söndag

Vaknade upp i lördags hos anonym, klädde på mig och åkte till jobbet.
jobba hela dagen och åkte hem till tess där jag inväntade Nadia...
sen kom hon och vi gjorde i ordning oss så kom daniel å dom och hämta oss och vi dog till
mc donken där vi fick ett armband i våra Happy Meal som va så jävla roliga.. haha..
lekte med dom ända fram till morgonen.. haha små barn roar sig lätt :P vi är bäst!!

Åkte hem till jocke sen, det va skit trevligt.. satt och lyssna på musik och spelade Wiie.. Det va nice...
Sen blev klockan mycket, japp och de blev som det blev. Ni vet ju vad jag menar om ni läste inlägget under som jag starkt funderade på att ta bort men nee vet ni vad.. det får va kvar..

Vandrade hem till Anonym som inte ens va hemma, hehe men de va annat folk där.. haha och jag skratta så när jag upptäckte att det inte va chokladpudding i munnen.. hahahahahaha... så skojj såg det ut..
Låg och tjata skit titta på tv å så..Till slut kom han ju hem. men inte gick han och la sig inte..
Så jag la mig i sängen titta på OC och somna till slut..

Fick ett mess från jobbet att jag inte behövde jobba.. Så skönt idag! för jag kände att jag inte hade någon ork..
Å min anonyma vän väckte mig faan halv 11 i morse och jag lovar att jag trodde att klockan va typ 5 på morgonen eller nått. Helt mysko men jag va tvugen att sova lite till. Nadia va ju och jobba men hon kom tillbaka sen..
Låg i sängen och degade hemma hos han hela dagen! Så gött varvade OC med att sova.. Nice nice..

Till slut vandrade i alla fall jag och miin flickvän till Drömstan´s pizzeria och käkade.. Gott gott.
Köpte godis och nu sitter vi här.. Ska äta godis och kika film.. ska bara ta det så långt hela kvällen.
Ska ju upp och jobba i morgon igen! Money money!





 

haha btw så var jag och nadia så porriga ,med varandra igår tydligen att det blev jobbigt att titta på..
så störd e han.. inte anonym utan en nja kompis kan man säga.. haha... Å så pinsamt han tittade igenom mina kort på telefonen.. Och de är pinsama kort.. jeje de bjöd jag han på ! hehe.. Ne nu ska jag slöa  mig... Hade bäst.
byebye





Kommentarer
Postat av: Anonym

nice :d

2008-06-29 @ 21:28:36
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: Minielin

snygg design du hade på din blogg.

vem har gjort den? :):)

2008-07-01 @ 18:17:33
URL: http://zm0l.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ha en bra dag :D

2008-07-02 @ 15:55:34
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0