Kalla mig HORA

det e lugnt.
Snart har jag börjat vänja mig.
hehe till och med folket som kallar sig min bästa vän kallr mig HORA. '
jag förstår inte riktgit hur han kan med?
min egna jocke pocke.. kalla mig hora... cry baby! japp sånn blir jag!
Å alen ska spöa mig... haha han ringde å sa att han ville  mötas för att han skulle
spöa mig gul och blå.. haha å t ommy bara sitter å lyssnar. haha.. Fattar ingen att jag inte bryr mig
om någon annan än min ANONYM nu! eller vad.. ska jag
 bli ledsen över det ni säger.. att ni slår vad om mig., att ni kallar mig hora.. Ni känner inte mig inte nån av er. Inte du alen inte längre. du behöver psykisk hjläp för du är ta mig fan slut i huvudet..

Jeje gör vad ni vill. kalla mig hora kalla mig slampa...
Slå vad om mig. gör ni så.. I dont give a  fuck!


Ska jobba om 4 timmar-- jag är cp.. jeje så kan de gå..
Hade bäst!
Byebye



ALEN DU ÄR EN TÖNT!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har haft en jättebra dag, bättre än din låter det som=( Tack för inlägget, hoppas att jag orkar hålla på lika länge som du gjort! Snygg bakgrundsdesign//

2008-06-29 @ 14:20:40
URL: http://argumenteramera.blogg.se/
Postat av: Anonym

alen från rinkeby? :p

2008-06-30 @ 15:07:57
Postat av: Sofie Bennulf

varför e han en tönt

2008-07-01 @ 01:07:56
URL: http://chiibo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0