Jobbar och sliter :P

ja jag har jobbat sen 11 i morse, slutade jobbet halv 5 och tog bussen in till stan igen!
Hmm i morse var det bra segt att gå upp efter en kvälls/natts festande.. Men det gick bra.
Bara man kom igång så var det lugnt.. Ska upp å jobba tidigt i morgon bitti så hoppas på tidig sömn
i kväll! men så lär ju inte fallet bli! :)

Igår hade jag en super kväll. Ingen tjafs alls. Var verkligen en super duper lyckad kväll.. Och det är skönt för det är inte
ofta man får det nu för tiden. Men de va sjuuuukt mycket folk ute alltså! Tror aldrig det  har vart så mycket folk ute under min tid på krogen i alla fall.. :) hehe...

Nu e jag i alla fall hemma hos Tessan, har precis käkat och funderar starkt på att lägga mig och vila ögonen en halvtimma innan jag hoppar in i duschen.. För halv 9 kommer Nadia från jobbet. Å då blir det ju till att hitta på nått skojj! =)
Japp så är det. men vi hörs sen igen ... 
Hade bäst soo looooong :P hehe
Byebye

Kommentarer
Postat av: janabanana

hur får du din blogg så snygg? haaha :)

2008-06-28 @ 19:43:43
Postat av: Karin

Tack :D Jotack helt ok. Själv då? Fin blogg!

2008-06-28 @ 20:40:30
URL: http://karinfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0