För jag har tagit STUDENTEN

Nu är det över. Igår tog v studenten här i lidköping :)
Det va en så jävla  underbar känsla alltså så det finns inte !
Jag va glad från jag öppna tills jag stängde ögonen...
Fick en massa saker både runt halsen och hemma.
Hemma väntade ju Familj och vänner. Dom är de bästa..
Och jag älskar er så.. Tack för att för allt under studentveckorna..
Kort från allt kommer när jag e hemma... Nu ska jag vila lite.. Balen e ju i morgon...
Ha de bäst! Så hörs vi..
Byebye

(btw I got a new phone)


(and a new camera)

Kommentarer
Postat av: ajla

Grattis till studenten!



och jag har haft en bra dag än sålänge :) , har du:) ?

2008-06-13 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0