Det tar aldrig slut

Hm lurad! det tror jag inte riktigt att jag sagt men?
Men du är ett svin, och jag vet att du inte ville ses mer sen..
Och det enda jag sa till dig att jag tyckte var det att du kunde ha
sagt de då till mig i stället för att bra skit i det. Fast det kankse inte
går med ditt beteende. Så jävla häftig som du är menar jag!
haha bäst att jag glömmer dig. Joo de kan nog bli jätte svårt.
Hm vet inte riktigt hur jag ska lyckas med de, så undebar och allt som du är !?
haha, aja.. Tack jag vet att jag e smart!

Kommentarer
Postat av: häftiga jimmy!!!!!

hahaha!! första gången de faktiskt e roligt att föra en konversation med dig!!! ja får be om ursäkt för att ja inte förstod att de va så mycke känslor inblandade. ne men faktum kvarstår!!! du va jobbig som fan!!!! pallade fan inte med en sån som dig!!!! du blev sårad!!!! VÄLDIGT SÅRAD!!!! ja tröstade dig inte!!! hihihihi!!! o nu har du hittat en ersättare som du jämför med mig!!! (men de verkar som att du får leta lite till) aja ja önskar dig all lycka!!! lägg det här bakom dig nu!!!! ja vet att de e svårt! men du måste försöka ta dig vidare utan mig!! lr sök hjälp!!! o vill du fortsätta att skriva om mig så ta istället upp telefonen o ring istället för att leva ut ditt liv i en blogg! o en sak bör du väl även fatta??? ja sitter väl fan inte o läser din blogg!!!!! förutom när ja får mess som säger att du skriver massa skit om mig!! DET KALLAR JA SJÄLVGOD!!!

2008-06-24 @ 16:11:04
Postat av: KittyFia

Okej, jag känner varken dig eller den här killen men han verkar ju helt störd. Om han är 28år på riktigt så tycker jag att det är riktigt pinsamt att han inte beter sig som en vuxen människa. Stå på dig tjejen!

2008-06-26 @ 19:40:04
URL: http://kittyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0