BALEN!

Balkvällen var kanon! Samlades nere vid vattnet till en början. Minglade runt och tog massa kort :) Efter det gick vi till Stadt och åt mat. Och efter det, ja då var det fest! Blev kanske lite för full men kul var det iaf. haha, fick så jävla ont i fötterna så jag var tvungen att ta av mig skorna och fick helt enkelt vandra runt barfota bland allt jävla glas som låg på golvet inne på Stadt. Skönt. Öh, nej. Men jag överlevde, inga sår inte :D

Vandrade vidare hem till Therese. Barfota och full som ett ägg. Skulle bara hem och byta om men råkade väcka lilla Amber. Så jag var tvungen att natta henne. Men då råkade jag natta mig själv också :) Så jag fick klara mig utan Anonym den här natten :/









Kommentarer
Postat av: Stina

åh vad vacker du var gumman :) Nu ångrar jag lite att jag själv inte gick på balen.. Men men.. Kramar Stina

2008-06-15 @ 13:39:12
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0