Boring

Namn: caroline
Smeknamn: danielsson
Attityd: snäll som fan
E-post: [email protected]
Hemsida: detta är ju min hemsida :D
Du kommer från: lidköping
Du bor: hos min mamma i tun
Födelseår: 1988
Stjärntecken: lejon
Din bästa egenskap: min humor som bara jag och nadia gillar
Din sämsta egenskap: dålig? har inga :)
Husdjur: höner och katter
Familj: mamma pappa alla mina älskade syskon och nadia
Kroppsdel du har mest nytta av: mina fötter
Kroppsdel du tycker bäst om: Hm tuff en :)
Jag sover: typ aldrig kolla tiden liksom
Tror du på något? nej inte på det sättet
Frisyr:
tråkig
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: blå grön gråa
Längd: 179cm
Skostorlek: 39
Gillar: nadia <3 å lite till
Ogillar: mycket och många.. ne då =)

Favoritmat: mammas mat
Favoritglass: choklad glass
Favoritdessert: chokladpudding
Favoritpizza: vesuvio med kebabkött
Favoritdryck: festis
Gillar du godis? i love it
I så fall vilken sort? mest choklad
Favoritfilm: många
Favoritdag: fredag
Favoritklädesplagg: beror på
Favoritbok: pojken som kallades det
Musiksmak: så mycker olika
Favoritdoft: Hugo boss herr parfymen ..mmmm.
Öl eller vin? vin med sockerdricka
Liknar du en kändis? haha nope
Senast köpta skiva: köpta?
Senaste film på bio: nånm barnfilm tror jag
Bästa låten i världen: det är för många
Senast lästa bok: minns ej
Skriver du dagbok? när jag kommer ihåg det
Bästa årstiden: sommar
Älsklingsfärg: svart
Vad ville du bli när du var liten? rik
Blev du det? verkligen inte mne livet e inte slut än
Brinner för: vette fan
Sportbil eller familjebil? sportbil

Katt eller hund? både och
Har du någon nojja? en del
Fobier? spindlar
Politiskt insatt? nej
Värdesätter du ärlighet? klart jag gör
Brukar du dra vita lögner: det måste man ibland
Är det ok med vita lögner? som jag sa, det måste man ibland
Känner du en mytoman? haha inte längre
Är du kär? jaja
Hur tidigt stiger du upp? ne inte direkt. om jag inte jobbar då
Är det bra eller dåligt? jag vet inte
Vem/vilka vet mest om dig? nadia
Gillar du att slåss? absolute inte

Vad har du på dig just nu? mjukisar och ett linne
Vad ska du göra ikväll? ikväll? haha sova nästa
När var du senast riktigt full? Igår :)
Hur många handväskor äger du? typ 3-4 stycken
Hur många bilar har du? inte en enda
Hur många biologiska syskon har du? halv alla i hopa men 5
I så fall, vad heter de? Therese, Elin, Simon, Felicia , Daniel
Hur många timmar sover du per natt? olika
Vem är snyggast i världen? för många.
Vad är du allergisk mot? pollen tydligen :S
Ska du duscha idag? klart jag ska
Vad är det för veckodag? måndag
Vad är det för datum idag? 14 juli
Vad gör du nästa år? ingen aning
Är du likgiltig? nej
Hårdrock eller synth? synth
Är du uppväxt i stan eller på landet? stan
Har du utländska föräldrar? mamma e halv holländare
Gillar du att laga mat? det kan va skoj

Märkeskläder eller secondhand? måste jag välja.
Hur många par skor har du? vet inte 20 kanske
Vem är snällast just nu ? nadia

Var har du ont? magen, jag e hungrig
Använder du hårspray? ibland
Kan du stå på händer? nej
Favoritsåpa alt. dokusåpa? desperate housewives och Oc
Är du vidskeplig? Nja
Gillar du seriehjältar? Nej
Hur många Nina känner du? ingen
Tycker du om idrott? inte direkt
Gillar du att fotografera? ja
Sushi eller hamburgare? hamburgare
Små eller stora bokstäver? små
Blyga eller framåt killar? båda delarna kan va charmigt
Är du bra på att måla? nej
Vad har/hade du ig i? en del tyvär
Är du blyg? ibland
Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? roadtrip med nadia
Har du åkt luftballong nångång? nej
Har du utövat nån extremsport? nej
Har du någon tatuering alt. piercing? ja båda delarna
Använder du smycken? ibland

Favoritinredningspryl i ditt hem? vet inte.
Är du glad nu? inte direkt
var du glad igår? as glad
Känner du någon som jobbar på sjukhus? ja
När grät du senast?  några dagar sen kankse
Om du vore en färg, vilken? svart
För eller emot homoäktenskap? för
Pluggar och vill bli: pluggar inte längre
Vem krossade ditt hjärta? jag själv tror jag
Barnprogram du avskyr: alla nya
På din fritid? nadia
Men vill? nadia
Om sex månader? bor jag med nadia
Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: det e mcket .
Största hemlighet: den e hemlig
När ingen ser dig: inte vet jag
Nära-döden-upplevelse:  noll
Ditt livs bästa ögonblick: vet inte, en del
Bästa tekniska uppfinningen: mobiltelefon
Levande begravd eller levande kremerad? kremerad
Du kommer till himlen/helvetet? himlen
Brott du begått: no big deal
Du har knarkat/testat droger? jag tror alla har testat nått någon gång
Röker du? ja
Snusar du? nej
Vilka skor använder du? olika
Gillar du att tvätta? gillar?
Gillar du bergochdalbana? ja
Vad får du oftast komplimanger för? vet inte
Tycker du själv att du ser bra ut?  i have my good days
Berättar du allt för dina föräldrar? för mamma
Kan du hålla en hemlighet? det kan jag
Har du varit på en herrtoalett? ja
Har du någonsin gjort någon illa? ja
Hur mår du? bra ont i magen
Långa eller korta killar? långa
Blonda eller brunetter? brunetter
Ska dom ha långt eller kort hår? mitt i mellan
Spelar du instrument? nej
Ditt mest överanvända ord/utryck? typ
Dina första tankar när du vaknar? vsova lite till
Är du hungrig? som faaan
Vad är du bra på? allt
CD i stereon nu? ingen
Antal timmar sömn inatt? inga än så länge
Vem vet du mest om? nadia
Vad vill du ha just nu? mat
Vem hatar du mest i hela världen? det vet den redab
Höger- eller Vänsterhänt? höger
Vilka sjukdomar har du? ingen

Ditt mål i livet? bli rik
 Sängdags? strax
Har du körkort? ne
Äger du några vapen? nej
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? caroline :)
Mjölk i kaffet? ja
Sjunger du? när jag e själv
Duschar du dagligen? oftast
Har du varit kär?
ja
Vill du gå högskola? nej
Sov du ensam inatt? nej med nadia
Druckit alkohol den senaste månaden? ja
Blivit slagen den senaste månaden? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0