Torsdag på Lipz

I torsdags åkte vi till Lipz.. jag nadia och malin.. hmm aa det va ett tag sen det var vi 3..
men det va riktigt rolig..
Åkte buss dit festade innan.. köpte sockervadd. och jag vann en delfin som jag senare tappade bort..
haha,.. inne på lipz trodde jag tyvär att jag va kung i baren, brännde lite för mycket pengar..
Var en lyckad kväll tills jaa. tills kvällen var slut.. Visst att jag var full och överreagerar men aa. det va inte så skoj att stå
och se henne förklara sig! och be om samma svar jag vill ha svar på! men men jag menar vad ska man göra? :)

aja i alla fall blev jag med tvingad av nadia och malin på en så kallad efterfest långt bort som helvete!
Där va det så skoj så vi gick igen! :) till shell där satt vi en liten stund.. och vet ni vad som hände.. det är lite pinsamt fakitskt. haha ne jag hoppar nog över att skriva de delen! aja fick åka gratis taxi till bussstationen.. där vi väntade i 1000 år känndes det som!

kom hem eller aa hoppa av bussen utanför mig traskade 3km barfota i gruset.. kom hem vid 7.00 och stendäcka i sängen! Har inte en enda bild.. kameran e ju pajj! men det e lugnt. hade nog inte vart för söt på dom ändå! :)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0