Till Nadia

Cause you're my mate and I will stand by you
You're my mate and I will stand by you
And in the face of things that could hurt you
You're my mate and I will stand by you
Cause you're my mate and I will stand by you
You're my mate and I will stand by you
And in the face of things that could hurt you
You're my mate and I will stand by you
Cause you're my mate

I'll tell you what I think, I think he's a pain
He ain't got a car, but he drives you insane
Let's go for a drink and sink a few
Enough about him let's talk about you

Cause you're my mate and I will stand by you
You're my mate and I will stand by you
Cause you're my mate and I will stand by you
You're my mate and I will stand by you
And in the face of things that could hurt you
You're my mate and I will stand by you

Cause you're my mate



du är min vän, min bästa vän.
om det inte skulle vara för dig så vet jag inte hur alt skulle va.
vem skulle jag då tjata hål i huvudet på?
vem skulle då få lyssna på mitt eviga tjat varje dag.
finns bara en som du.
du ska veta att jag är så glad att allt är som det är.
och jag tror att det kommer va så jämt.
vi ska ju för faan flytta ihop :)
du och jag nadia. du och jag.
älskar dig mest av allt,
men det visste du redan hoppas jag.












vad är det, om inte kärlek?

Kommentarer
Postat av: R O C K D O L L

fin blogg!

2008-07-14 @ 18:06:10
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: Stina

hihi.. Två söta flickor som heter carro och nadia, ni är fina ni :)

2008-07-14 @ 22:09:46
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0