skärpning carro

hur kan man missa att blogga i så många dagar. men vad ska jag säga... ?
har vart en upptagen kvinna de sista :) haha.

ne men seriöst så har jag jobbat och så.. inte vart hemma så mycket det sista..

och hemma är jag iofs inte nu heller.. e hemma hos nadia babay boo nu =)

ska strax hoppa in i duschen tänkte jag för i morgon är det jobb som gäller igen..


hm jaa vad ska man säga. idag har jag och nadia vart i trollhättan med mormor och mamma köpte ett par slappis shorts och en sjal det va det enda... senare nu på kvällen grillade vi.. det va gött som faan..

hm så jag svär brist i ordförådet kanske haha... det va ju kul !

i måndags va jag på stad med tess och marie.. det va nice men faan vad varm det va.. har hittat två bilder en från i måndags på mig tess och marie och ett på mig och nadia från någon måndag tidigare.. haha inte så söta bilder men ni får äran att se dom ändå.. nee dags ör duschen nu.. nadia ser utråkad ut. hehe.. hade bäst så hörs vi!
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0