sex 2008

jag ska vara så jävla ärlig nu och bara bjuda på denna :)


Är du kär just nu?
ja

Har du kysst någon idag?
nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
ja

Har du ett förhållande?
nej

Om nej, varför inte?
det har inte blivit så bara :)

Hur många har du varit tillsammans med?
4 seriösa

När förlorade du oskulden?
14

När går gränsen vid otrohet?
beror helt på situationen men jag e hård !

Har du varit otrogen och om ja, varför?
ja det har jag förlåt, never again. det va länge sen.

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
ja


Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
alen, för mycket bråk om ingenting

Är du romantisk?
ja det hoppas jag

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
nej

Är du svårflörtad?
haha om jag vill

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
ja

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
robert va den första riktiga

Hur länge höll det?
1 och ett halvt år typ

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
ne det tror jag inte

Har du lekt med någons känslor?
så kanske man skulle kunna uttrycka de men det va inte med flit

Har du haft sex med över 20 personer?
nej

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
nästan 2 år

... och ditt kortaste?
typ 3 dagar men det va när man va liten

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
förhållande är nog det bästa efter ett tag som singel i alla fall

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
haha nej

Är du en bra pojk/flickvän
jaa

Hur många har du haft sex med i år?
hm 7 tror jag

Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet)
henrik

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
hm vet inte. alen kankse

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
ja

När fick du din första kyss?
11-12 typ

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
ingen aning


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
nej

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
nej tror jag inte

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
dumpat

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
han ska va min stil dte räcker väll så :)


åh gud blev helt impad av min ärlighet.
haha jag e grym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0