Meningslöst men what a fuck !? :)

Vem
är i rummet med dig? Helt ensam
fick du senast sms av? Viktor
tänker du på nu? Måste klä på mig :)
pratade du senast i telefon med? nadia
är din favoritsläkting? Nadia <3

Var

går du i skolan? jag går inte i skolan
är din mobiltelefon? nere i köket tror jag
är din mamma? vet inte hon drog
sover du? i min mega stooora dubbel säng
handlar du mest? ica
fick du tag i tröjan du har på dej? jag har ingen tröja på mig, handuk :)
åkte du senast bil? igår
i ditt rum är du? bakom mig är mitt rum

Vad
åt du senast? frukost
drack du senast? kaffe
är det för färg på dina byxor? har inga byxor på mig
är den närmaste saken som är blå? min gammla skol katalog
har du på fötterna? inget
är din favorit färg? svart
vilken film såg du senast? en igår minns ej vad den heter
hör du just nu? Nrj at the club

Har du någonsin
sovit i en annan säng? Ja
tyckt att din killkusin är snygg? Nej
sovit naken? Japp
kört över hastighetsgränsen? Faktiskt
målat om ditt rum? Nej
dansat framför en spegel? Jämt
fått hicka? Japp
hoppat in i en bil med folk du just träffat? Säkerligen
varit i slagsmål? Hmm aa
smugit ur ditt hus? Japp
haft känslor för någon som inte känt detsamma? Hmm klart man har!
hånglat med en främling? Öh maybee

Hur många har du varit kär i på riktigt?
Vad tycker du om kärlek? när det är bra är det bäst
har du flachat/strippat någon gång? Maybee ;)
gillar du någon speciell person? jaa
Är du kär/ tycker om någon för tillfället? jaa
När kysste/hånglade du med någon sist? vet inte ett tag sen i guess
Ångrar du det? nej
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? ett tag sen i guess
Har du träffat någon internet person? japp
Är du bi/gay/straight? jag gillar killar
Finns det någon av samma kön du finner snygg för tillfället? klart
Är du pryd? Njee


Kommentarer
Postat av: Emilia

Kan vara kul att svara på ibland..:P

2008-07-09 @ 12:21:44
URL: http://emmmiliaa.blogg.se/
Postat av: Ajla :)

Hej hej !



jag tycker din bloggdesign är himla fin

har du gjort den själv?

isåfall kan du ge mig ngn länk eller?

Skulle vilja ändra min design , himla tråkig:(.



Om du har tid och ork så kan du

adda mig på [email protected]



Ha det bra!



Puss & kram :) // Ajla

2008-07-12 @ 22:36:59
URL: http://franskkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0