Måndag Tisdag Onsdag

ja de känns som de va ett par dagar sen nu :P
jag e i alla fall hemma i tun idag..

I måndags va jag å nadia å emilie på måndagsklubben...
Och jag  hade faktiskt skit trevligt..
Varmt som faan men de e det ju iofs alltid.. hehe.
Efter de gick vi till shell. blev typ nerbrottade för våra party-armband blev så
jävla poppis .. haha.. jeje gick till shell i alla fall sen hela vägen tillbaka till solhaga typ..
Jobbigt som faan.

Tisdags gjorde vi inte så mycket jag och tjejen min.. hehe.. Åkte hem till Nadia en sväng..
Satt där å kika lite OC som jag btw har blivit hel kär i.. Så jävla bra! Sen drog vi hem till Anonym..
Men dom drog.. hehe, Satt där jag å nadia, totaly lonely, haha så jävla mobbade..
Vet inte hur mycket jag kan skriva för jag vet inte vilka som läser. men haha faan vad hjärtat bultade ett tag..

Sen kom dom hem vi titta på film, en som sög.. sen la vi oss å sov... Hmm kommer på mig själv med att skriva mycket intressanta saker... jeje, det får ni ta.


Idag har jag vart å fikar med Malin och Linus,, Det va ett tag sen.. trevligt. Sen mörre jag upp min darling., Och vi åkte hem tioll henne för att hinna med ett avsnitt av OC.. Sen åkte jag hem till tun.. Å nu ska jag ner å käka jordgubbar, så jag skriver mer om en liten stund.. So looong :P
Byebye




 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

supersööt blogg du har:)

2008-07-03 @ 12:01:23
URL: http://fejkatleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0