LÖRDAG

lördagen då. jobbade fram till 18.00.
åkte då hem till matilda och duschade fort som fan..
Sen blev vi upphämtade och åkte ut till Marina och satte oss för att
sedan bege oss ut i en båt och festa lite.. Det började så klart spöregna
så jag blev helt pisseblöt när jag och nadia sprang och leta efter båten.. haha..
Åkte ut lyssna på musik och hade de allmänt trevligt... haha sen skedde de en liten olycka..
skratta som faan, blev lite orolig ett tag men sen när jag såg att det va lugnt ... fy faaaan vad jag skratta..
herre gud säger jag bara.. haha...

Åkte med båten in till lidköping där vi hoppade av och gick in på stadt.. eller a hehe hoppa in på stadt..
Dansa och drack och hade det skit trevligt... jag va ju verkligen het.. storlek 44 eller nått på skorna som jag lånat för mina va blöta sen båtresan... haha aja så kan de gå.. :D

Hade i alla fall en skit kul lödag.. med alla er.. nya som gamla vänner !! :D
Nu har ni fått lite uppdatering i alla fall!
byebye








som ni märker hade vi pusskalas.. jag nadia och matilda...
det är så det ska va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0