Lördag igår så idag blir det söndag

Hmm jaa igår... hade inte planerat att göra så himla mycket i och med att jag inte är super frisk..
Men men så blev inte fallet riktigt. jag och nadia drog till stan fika lite och så... Drog till campingen och spelade
minigolf och ja jag erkänner.. Nadia spöa mig på det! hehe men men de va skojj ändå :)

efter de så drog vi hit till nadia satt och kollade på oc halva dagen... sen drog vi hem til matilda.. satt där och tjöta lyssna på musik och fulade oss. det va riktigt trevligt faktiskt :D efter de drog  vi ut.. skulle till stadt men det funkade inte så bra för oss ;P haha så jag och nadia drog vidare till Majos.. Hmm ett mycket speciellt ställe de där.. men men de va trevligt det med... Efter det så gick vi ut jaa kankse självklart men haha,, Tappa bort nadia och emil på vägen ;P
Stog och tjöta med Bella och Fanny .. Gick sedan till Torngrillen där dom hade hamnat... Hmm sen då..

Han va där.. Men jag va duktig haha... Bara tvungen att springa runt hörnet och kissa tusen ggr. Bättre det än å visa de för alla.. men men sen gick nadia och jag gick med han! Full som ett ägg, han alltså.. :P
Sen gick hela allt fel. Hela kvällen.. Önskar att jag inte vet det jag vet eller tror det jag tror. Att jag inte sett det jag såg eller läst det jag läste! Tyckte så synd om mig själv å det gör jag fortfarande.. Å vet ni vad att det får jag faan göra.. Satt upp halva natten och lipa... Kunde inte somna hur gärna jag än ville.. :S It sucks man !!! Blå ögd och naiv.. Jag e ta mig fan bäst på att va det ! Jag hoppas på att den förklaringen jag fick i morse stämmer. Att det är sant de han sa. jag tänker tro på det den här gången.. Får väll se hur långt de tar mig! Men aja.. nog om de!!!

Snart ska jag och nadia iväg och grilla. mumms det ska vli nice de... Inte för fräsch idag men who gives a fuck..
Inte jag i alla fall. Får se om jag åker hem i morgon eller inte.. Har inte bestämt mig.. aja hade så länge..
Byebye




Kommentarer
Postat av: cecilia

jajamensan, de thar jag haft! dagen har bara börjat, men bra har den varit :) din då?

2008-07-09 @ 11:54:07
URL: http://celof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0