LISEBERG

Det va ett tag sen sist. men jag gör mitt bästa!

I Onsdags va vi på lisberg.. med familjen och nadia..
Det va svin skojj. Och vädret funkade.. Även om det kommer några droppar regn någon gång..
Åkte allt man kan åka... Och hittade mig en ny favorit...Va lite halv seg under hela dagen..
Det va ite förens vi skulle hem typ som jag blev på riktigt på G .. haha ..
Ne men det va skojj som faan!

Torsdag jobbade jag hela dagen lång.. eller aa till 18.00 i alla fall..
Åkte in till stan efter de.. men gick å la mig tidigt..
Åkte tll jobbet på fredagen igen.. Jobba från 10.00 till 24.00.
Magnus uggla m.f uppträdde ju,.. faan va folk det va! hehe.. men det va faktiskt
riktigt kul att jobba den kvälle. Åkte sen till mormor och morfar och sov.. Stensomna direkt!
Byebye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0