Länge sen jag mådde så här piss alltså

Vakna i morse och kunde inte prata.. men dum som man är så tror man att man ska klara av jobbet i alla fall.
Gjorde i ordning mig och åkte dit.. va kvar på jobbet en timma. Pallade inte mer sen... Jag har typ haft feberfrossa hela dagen.. Från genomfrusen till så varm att man vill dö.. Åkte hem till Nadia igen...

Kom hit väckte henne och la mig i soffan.. Och där har jag legat hela dagen! somnat från och till.
Nadia har vart världens underbaraste lagat frukost och middag. Gett mig massage för min rygg är på väg att gå av .. Det värker i varenda led jag har i hela kroppen!
Nu är Nadia på väg och ska möta upp Matilda sen kommer dom hit igen! Ska titta på OC. Säsong 1 är faan slut snart! :)

Ne ush vad jag mår piss... ska lägga min ner igen nu!
Och jag förstår inte om de inte är något varför känner du att du behöver förklara.. Eller de kanske iofs är bra att du gjorde de. men jag saknar dig! Hoppas att vi kan ses i morgon!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig gumman. Hoppas du snart mår bättre...



Hälsa din hushållerska ;) att bättre vän får man nog leta efter..



Kram

2008-07-04 @ 22:44:47
URL: http://underbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0