In my mind it´s a mess

har vart framme på stan lääänge idag..men va fan hitta ju typ nada... leta efter ett par shorts..
hitta tillslut ett par vanliga gröna typ.... aja fika lite med malin med också... efter det kom nadia..
och efter det långa passet på stan köpta jag och nadia oss varsin baguette och satte oss på gräsmattan och myste..
efter det drog vi hem till nadia i tofta... ska ringa min älskade mamma nu och lyssna på hennes briljanta idéer :)

jag blir inte klok på livet ibland alltså? kan man bara få som man vill någon gång eller? eller a igentligen den man vill?
jag är olycklig. olyckligt kär. japp det är jag.. vill verkligen att han ska förstå hur mycket jag tycker om han.. vill inte låta det rinna ut i sanden.. jag tänker inte låta det göra det! får väll se om vi ses sen eller inte?!


i morgon är det jobb som gäller.. tråkigt men a man´s gotta do what a man´s gotta do :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0