God morgon

fast iofs har jag vart vaken ett tag nu. inte behöver man sova hela dagen för man råkade lägga sig lite sent ..
igår satt jag och nadia och kollade på Oc i typ 11 timmar.. fattar ni hur länge det är eller.. haha men det va gött,
bara sega i soffan hela dagen..

just nu är nadia på jobbet, och jag e kvar hemma hos henne... skulle igentligen fram till stan och ha tagit en fika
men tydligen under nattën så har min mobil gått sönder.. för den går inte starta.. det suger.. så jag får väll bli kvar här tills hon kommer hem igen..... hm jag tror jag överlever... har sånn jävla hosta bara, fy fan vad jobbigt det är och det tar ju aldrig slut känns det som...

ikväll blir det nog båtåkning som gäller igen. ska förfesta på båten in till lidköping igen där vi ska till Måndax..
det blir nog skit kul ska ni se....  hm på tal om ingenting alls så är han mysko.
anonym, han sa ju varför för nån dag sen eller 3 men då sa han även att det inte skulle va så längre.
och när jag fråga igår skyllde han på bakfylla? hm hur fan ska jag veta hur han tänker eller?
Känns i alla fall som det håller på att gå åt helvete det här. min vanliga super tur.. aja skit samma i det nu..
ni får ha det för jag ska gå och laga min telefon nu...
byeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0