Fredag på avenyn :)

i fredags när vi vaknade jag och nadia var vi så sega att vi gick ner och käka frukost och gick upp och la oss och sov igen!  Bestämmde oss för att strunta i Göteborg.. Men när vi vaknat vid halv 4 ringer stina och säger att vi måste komma och vi kom på det att detta kan vi inte missa alltså!

Haha stressade som faan åkte vi in till stan och duschade.. I ordning oss gjorde vi på tåget.. haha..
kom till göteborg tåg oss till hotell bla bla tower vid liseberg! satt där i lobbyn lite... sedan kom de jag väntat på i alla fall..
en limosin hummer. fattar ni att det är den enda i hela sverige och den åkte jag i! jag får skryta lite för hur ballt e det inte! =) haha... åkte en varv med den och blev sedan avsläppta på avenyn där förfesten började med gratis alkohol och massa goda frukter. mumms. satt där till ca 23.30 då vi tog med festen till stället över.. det hette Boulvard tror jag  (eller hur det stavs) ... dit kom det även folk som inte vart med på VIP festen! det va 3 våningar med fest! och det va nice..

Mådde lite halv kasst men va faan det funka.. Sen blev det som det blev med mig och nadia.. men det tänker jag inte dra upp igen eller skriva om här.. Nobody´s buisness but ours! skit samma. livet går vidare ändå :)

Tack stina och din vän som fixat festen..den var verkligen super bra.. Kunde inte ha blivit bättre! Skit nice ! :P
Byebye










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0