Det är inga problem

haha japp satt här i natt med nadia..
ringde ett telefon samtal och gud at man kan bli så glad över det..
haha cp-skadad är jag men i natt.. i just was so happy. det e ju inte ens mitt
men det känndes ändå bra. så just därför

ska vi till trollhättan sen, det är ju fallens dagar och eftersom det inte är mycket mer kul man hinner med i sommar på grund av jobb så kan man ju lika gärna åka dit... drar väll till Lipz.. jag och nadia sen tror jag malin ska med också.
Det känns som att det kommer bli en så kul kväll... :) det e jag värd...

Ne nu ska jag och nadia ta bussen in till stan fixa lite saker.. och efter det bär det av till tun där vi ska göra i ordning oss..
det kommer bli fett nice :) hahaha.. hade bäst!
byebye

Kommentarer
Postat av: Therese

hej såg att du kikat på min blogg, kul ;D

jo tråkigt att jobba hela sommaren, nu ska jag ju inte de längre ( se bloggen) så nu kan jag bara njuta av sommaren =) vad jobbar du med då? Hoppas du haft en bra dag.

2008-07-18 @ 21:02:48
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0