Att allting kan vända så snabbt?

ja hur kan det bli som det blir?
igår va jag ute på sjön hela dagen...
nadia kom efter ett tag.. det enda vi gjorde var att sola och bada..
åkte med båten in till stan men det va så jävla mycket folk i båten så
vi la oss i sängen där vi råkade somna och vaknade lagom tills vi va i stan.. :)

Gick hem till lele, där vi satt i våra fina peruker och tittade på deras vackra
discodans.. den va grym.. haha efter det gick vi til rockbaren och mötte upp några..
jag blev glad att du ringde, så glad att du fråga om vi skulle komma och sätta oss
med er :) du ska bara veta !

efter det begav vi oss mot mat.. stötte på lite problem på vägen.. men efter många om och men
stod jag och nadia så snält i torngrillens kö :)
Köpte med oss lite mat och en glass o gick hem til han :)
Satt där och tjöta skit ett tag.. sen tog jag och nadia taxi till tofta där jag är nu..
Och btw du ska veta hur glad jag är över att du bad om en kram innan jag gick..

hoppet är tillbaka

nu ska tess komma och hämta mig. vi ska köpa kaffe... sen ska jag möta my baby nadia klockan ett för att dra och sola.. det kommer bli nice... hade så länge...
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0