Vilken dag. .

Ush vad jag sover dåligt   :S
Inget bra alls det ... Sov hos tess å tommy i går natt.. Satt vaken tills 6 på morgonen som vanligt...
Sen somnade jag äntligen men blev väckt av den underbart underbara amber halv tio igen.. Det va inget skojj alls...

Gick upp åkte till stan va med Lisa en stund och tog en fika... För ovanlighetens skull :D
Sen gick jag hem till Alen.. Nått jag ångarar så att jag gjorde... Allt va väll okej vi satt och kollade igenom alla gamla kort vilka jag ville att han skulle skriva ut och så... Men sen innan jag skulle dra blev vi ovänner som vanligt...

Och dum som jag är då va så skickade jag ett mess. Ett ärligt men kanske jävligt korkat... Men han ska ju inte be mig vara ärlig om han inte tål att höra sanningen....
Och vad fick jag tillbaka då? Idiot. Sanningen bakom i alla fall vårat någorlunda långa och som jag trodde i alla fall seriösa förhållande ? Kallar mig falsk sitter och lipar över hur falsk jag är..

Lilla idiot jag träffade en å du hade vart med hur många ?
Ja just de ditt jävla falska dumhuvud.. Jag har i alla fall vart ärlig mot dej och berättat om vad jag har haft för mig
å vad gjorde du ? Knullar med min då så kallade fucking jävla bästa vän ! å du kallar mig falsk. Det är ju jag som är en hora.


Jag äcklar dig. Personen jag valde har i alla fall utseendet med sig ...
Till skilnad från dina jaa va ska jag kalla det. Fjortis/ålderskris knull....

Jag vet att jag är värd så mycket bättre så jävla mycket bättre ... Nu är det äntligen dags för mig att ta hand om mig.



I alla fall förhoppningsvis i morgon ska jag lägga ut dom roligaste korten i världen.. Ha det nus ka jag göra i ordning mig och gå till skolan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0