Vårat mål ?

Jag och Sabina satt och prata om Victoria secret fashion show särma dan. Ush vad man kan vara avund sjuk.
Satt å google lite bilder på dom. Och dom har så äckligt snygga kroppar så det är sjukt alltså. Men sen kom de upp bara en massa äckliga bilder på Äldre folk med Aneroxia. Det är sjukt att en person som är så smal fortfarande har orken att stå upp alltså. Jag får ont i hela kroppern bara av att titta på bilderna! Det är då man verkligen får en tankeställare.. Hur lätt är det igentligen att bli så sjukt smal ? Jag som absolute inte är tjock på något sätt står ändå ibland framför spegeln å tänker hur fet jag ser ut ? Hur galet e inte det ? Jag vet att jag inte e det. Men så tänker jag att jag har ju för mycket fett för att vara mig.. Jag va ju inte så stor förr? Jag har inte tänkt på att förr är ju när jag va 13. Då va jag ett benrangel å hur sexig va jag då?  Är det värt det ? Är det värt att försöka ens ? Skulle vilja veta vad *modellernas* middag består av? eller om dom äter normalt och bara tränar sjukt mycket ? Aja.. Titta själva i stället. Byee.

image20
image22
image23
image24
image25
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0