Jag blundar.

Jaa. Så va de som vanligt igen.
Att jag aldrig lär mig att känna?
Eller hehe det e ju igentligen det jag borde lära mig att sluta med.
Har många funderingar i huvudet. Om både den ena och den andra.
Vill inte skriva ditt namn men alla vet.
Men vill inte göra tvärt i mot. Spelar igentligen ingen roll.
Det är ju antagligen inte ömsesidigt ändå.


Jaja synd om mig. Hehe. Jag ska nog ut i morgon. Med Sabina <3
Vi ska ha så skoj... !
Sen på lördag ska jag nog till skara med Nadia <3 oxh malin <3
Adam Tensta.... Ser jätte mycket fram emot att gå ut med er.
Har fått en ny telefon med. Den tycker jag om =)
Nu ska jag hem till Tess å tommy å dricka kaffe sen senare ska jag hem till TUN.. skoj .. hehe
Hade .. Ciao...


image31
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0