Du e korkad

Det är ganska bra att du inte är för smart :P
Det är klart att det är till dig eller aaa vissa delar av det är till dig.
Men jag hade ingen lust eller har ingen lust att diskutera det .
Ska jag vara seriös kankse för en gångs skull .
Jag vill inte ens veta svaret om jag skulle fråga så därför låter jag det vara som det är.
Det är nog bäst så tror jag. Eller aa jag vet inte... Jag vill ju berätta men jag skiter nog i det.
Så nu när du och alla dina vänner sitter där å läser så nu har ni ju ett nytt dilema att prata om.. =)
Haha..Jobbigt för dig va ?

Har vart och kollat på min lillebror som hoppar typ studdmatta =) Han e ju galen... Ser ut som dom ska bryta varje ben i kroppen.. Men faan vad kul det ser ut =)
E hemma hos pappa nu. Väntar på att bli serverad kaffe.. hehe.. Sen ska Elin komma hit.. Första eller andra gången dom kommer prata seriöst .. Men de ska nog gå fint.. E vi lika eller ?image36
Love my sisters <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0