Det känns men ändå inte..

I Torsdags natt ringer Alen till mej..Skit full. Han ringde mig bara för att va så snäll å tala om att han har ny flickvän. Jaa så att jag inte ska bli chockad när jag ser dom gå på stan ihop...haha.=)
Jag trodde det skulle kännas mer men det gör det inte. Jag skrattade åt han och jag skrattade för jag tycker vrekligen att han kan vara patetiskt jävla rolig.


Kanske om jag hade vetat att det va en seriös brud han hittat en som han vill leva med tills han dör. DÅ kankse jag hade brytt mig. Men när han ringer mig en Torsdags natt för att tala om hur skön hans nya tjej är i sängen å hur alla hans "andra" brudar han legat med efter mig ja och mitt i mellan mig tycker att han har sååå jävla stor...Så han kan inte fatta att jag väljer å gå till någon annan...=)

Faan att du inte skämms när du ringer och säger sånnt. Bevisar ju bara varför du är med henne.. VArför du ringer över huvudtaget.. Men du ska veta att du har gjort ditt för länge sen... Det finns inget du kan säga eller göra som kommer få mig att bry mig... Vi hade en tid som var bra. Men den dog för länge sen. Spenderat den sista tiden i vårat förhållande ARG.. jag har vart så ARG.
Hade du vart lite mognare nu i efterhand så hade jag jättegärna kunnat umgås med dig ochva din vän.. Men men jag har lärt mig att  man kan inte vara vänner efter går inte bara...


Ne nu ska jag ringa min pappa å fråga om han vill bjuda mig på fika på Söderströms =) Mumms....


Ha de ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fruktansvært omogoet och skrattretande beteende, men det var væl inget nytt :)

2008-01-19 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0