Vakna Nyss

Hello everybody...
är hemma hos Nadia. Vakna för en stunde sen.
Therese rigde och väckta mig, hon ville att jag skulle fixa guitar hero till henne.
hehe hon är söt. Ja igår blev det inte so jag hade planerat men faan va skoj vi hade.
Träffa emilie satt hemma hos henne och tittade på melodifestivalen.
Haha kebabpizza. Den va fin emilie eller hur ? haha.
Efter det drog vi ut en sväng. Hämtade upp  nadia.Och runt lite.
Sen drog vi upp till bowlingen lite .... Det va trevligt.
Emilie va så söt och bjöd mig och Nadia på varsin dricka =)
Men aa vette faan om hon skulle ha gjort de. för då kom suget ..
Men men eftersom man inte hade några pengar så gick det ju inte dricka mer.
Men va gjorde Nadia då? Jooo hon sa Carro Carro titta titta titta.
Så jag vänder mig om och tittar och vad ser jag ? Joo det ligger pengar på golvet.
Hur tur kan man ha eller? Med lite hjälp av emilie skyndade vi oss och tog dom..
Det var ju inte flera tysen men de va ändå 190spänn. Räckte för drickor till i alla fall:P
Sen efter de skulle Emilie skjutsa några så då gick jag och Nadia och å blega utanför stadt.
Såg en person i fönstret så det va värt att att ta ett par extra varv.. aa typ 20 extra varv.haha.
Sen efter det så såg jag en viss annan person i kön..=) haha det va skoj då va jag tvungen att gå förbi där 20 gånger med.haha.. Nadia uppskattade inte det vill jag lova.. Sen gav vi upp det va så jävla kallt.
Så Nadia tiggde till sig en liten peng av sin pappa. S¨å då gick vi till Corner. Dit jag sa att jag aldrig skulle gå igen. haha men fy faan vad skj vi hade eller... Att folk inte fattade när vi hånade dom ..haha.. Jaaa det blev några cider i magen i alla fall. Så jag var glad.

Aja jag kan väll updatera om dåligheterna sen.. Så jag kan få ha ett positivt inlägg för en gångs skull :D

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0