Tidig morgon

Kom hem till therese och tommy vid kvart i 7 i morse.. Ingen ide att lägga sig eftersom jag skulle upp med amber halv 9. Satt och tittade på tv när jag hörde en snyftande amber i trappan.. Hon e så jävla söt när hon e nyvaken.. Så det va bara till å hämta henne och sätta sig och mysa med henne i soffan. Efter ett tag blev hon allt pigg och talade tydligt om för mig att man inte kan sova löängre för det är ljust ute.. Hmm jag hade visst slumrat till i soffan =)
Sen va det på med kläderna och så bar det av till dagis. Amber skulle minsan cykla.. Hon e grym....
Ska hämta henne om en timma igen å då ska vi ut och leka har jag lovat .. Jag e allt för snäll jag.. hehe..
Ne om jag ska gå å äta en smörgås eller nått kanske.. E hungrig..
 Byebye


image66
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0