Telefonskit igen men de e skoj om man har tråkigt :)

Så de är bara att ta fram telefonen och börja.


Har du pussat nr 2 i din telefonbok?
Alen, klart jag har

Vad har du för relation med nr 20?
Felicia, it´s my little sister

När ska du träffa nr 30?
Jocke, Njaa de får väll bli någon dag

Är nr 18 söt?
Ewe, japp he is hot ;)

Va var ditt första intryck på nr 33?
Krister, haha de e mammas man lite skraj va jag nog :)

Hur träffade du nr 9?
Bella, Genom sabina

Har du träffat nr 3 den senaste månaden?
Alens mamma, nope det har jag inte

När ska du träffa nr 32 nästa gång?
Katja, det vet man aldrig

Är du nära vän med nr 13?
Emil, Nje de är jag inte han är min klassvän :)

Har du gått på bio med nr 28?
Jessica, hm jag vet inte

Skulle du kunna bli tillsammans med nr 16?
Eurovoice, haha nee

Vad pratar du och nr 23 oftast om?
Helene, ja vi pratar väll om familjen

Känner du nr 1?
Agonis, ne bara i skolan

Vad har du och nr 7 för relation?
Ayman, hm vi har ingen relation

Skulle du kunna pussa den sista i din lista?
Törn, japp det skulle jag kunna :) Bara för hon heter Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0