Stackars mig

Igår va jag i skövde hela dagen..
Opererade bort mina bög-visdomständer.
Dom satt helt snett och vägrade komma upp :)
Blev sövd och hade nål i armen. Jag som hatar nålar.
Så Igår och nu idag e jag helt svullen i ansiktet.
Tur att jag har mina älskade vänner Nadia och Malin
som följde med mig hem till tun och höll mig sällskap.
Nu har jag bara lite ont. Men svullnaden e inte så sexig. =)
Aja folk får älska mig ändå .. Jag hade lagt upp kortena
men fy fan dom e så oheta att dom inte ens e vis-bara =)
Ne nu ska jag ner och laga frukost till mina barn..
För även om inte jag kan äta så kan ju dom det =)
Byebye


image71
image72
stackars mig

Kommentarer
Postat av: Stina

usch fy fan.. mina sitter med helt snett, vill iiiiiiiinte!

2008-02-13 @ 20:54:54
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0