Så var det dags

I want to block him out my mind
I loved you with a fire red,
now it's turning blue
I'm still in love
With everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you


Så då var det dags att klaga igen då.
Jag vet inte om du har sagt det till henne än,
men du sa att du skulle gjort det för länge sen.
Jag kan ju inte få säga till någpn rätt ut för fan.
Och du är så bra på att lova en massa saker som du sen skiter i .
Även om du inte bryr dig kan väll jag det eller?
Ne men varför ska du behöva oroa dig ?
ja varför skulle du bry dig att jag bryr mig.
Att du bryter det du lovar varje dag.
Aja skit samma.

Har lite ångest över hur jag ska göra ikväll, hmm njaa jag får la se hur jag gör. Båda bådar till de bra. Men aa den ena till det bättre kankse. Du var mys.
byebye

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0