Ont där tanden ska vara

Det va i Tisdags jag va i skövde för operatin..
 I morgon är de tisdag igen och jag har fortfarande ont..
Fast jag tror att det va en liten gris som har legat och armbågat mig hela natten =)
Hehe de gör inget. Jag tycker om och vakna 5 på morgonen av
smärta och inte kunnasomna om sen igen ... hehe.
Ne sen i skolan trode jag att jag skulle spy eller nått. Det gjorde så ont..
Men men det är väll sånnt man får ta.. Som dom sa till mig i skövde
Du är ju faktiskt inget barn längre .. haha
Bara för att  jag råkar ha världens tandläkarfobi :D
neej nu är det dags för kaffe.. Men jag skriver mer info och så sen =)

Byebye



image83

Kommentarer
Postat av: emma johanna

gaah jag som har sån tandläkarskräck! Skön blogg du har btw! :)

2008-02-18 @ 17:07:12
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0