Njuter?

Nja jag skiter mest i vilket känner jag.
Orkar inte spendera min tid på att lyssna på  om vilken idiot visst folk är.
För att sedan behöva se dubbelmoralen.
Skit samma. Jag är mig och bara mig.
Det går bara att älska. Eller hur?
Ne men seriöst. Jag skiter i vem som är kär i vem vem som är ledsen över vem.
Så länge folk beter sig som dom gör varför ska jag bry mig..

Hmm läste någon stans om att vända kappan efter vinden och där håller jag iofs  med. men det är det enda.
Du kan leva ditt liv. Fixa allt som du vill fixa för jag skiter mest i vilket snart ändå...


Mina vänner har lärt mig att uppskatta den tiden jag har nu. Och det ha jag precis lärt mig att göra tror jag i alla fall.
 Ne nu ska jag spela lite tv-spel med min underbara syster och min underbara systerdotter..
Byebye


image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0