Lögner för sig själv?

Att jag vet vad jag tycker spelar ingen roll längre. Allt blir så lätt missuppfattat ändå. Det kan faktiskt vara svårt att inte få berätta att inte få tala om. Men jag kan ju inte. Inte för någon annan än mig. Finns få som fattar nu faktiskt.
Å det borde inte ha någon betydelse. Det tycker jag faktiskt inte. Det borde ju inte påverka dig. Men ändå gör det de. Och jag visste hela tiden att det var därför. Men ändå e jag tyst. Har lärt mig att det funkar bästa så. Synd men vad kan man göra för att påverka inget. Nej jag vet faktiskt inte vad jag tycker. Eller joo det e klart man vet. Men vi kan ju alltid låtsas. Nee nu har jag suttit å skrivet ens massa skit som ingen fattar i alla fall. Bra onödigt men det gör inget för det e skönt att bara få skriva av sig ibland.. Även om hela texten bara e till mig.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Nu e jag hemma hos pappa och susanne. Vet inte hur länge jag ska stanna. Sitter å väntar på att du ska ringa men det gör du väll inte som vanligt. Hoppas du inte puppig efter igår. Ska nog ringa till Tess och kika vad dom ska göra idag. Eller jag vet inte.. Sola kankse ? hehe..

Nope nu ska jag kika lite... Kankse skriver sen man vet ju aldrig.. Ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0